Com deu ser el text per publicar a Facebook Ads?
Has hagut d'enfrontar-te en alguna ocasió a la publicació d'un anunci a través de Facebook Ads? Segur que si ho has hagut de fer, t'hauràs trobat amb certes limitacions. La més comuna es refereix a la imatge, ja que s’ha d’ajustar a unes mesures concretes, a més que el títol i la descripció de l'enllaç estan limitats en els seus caràcters. Quina és la longitud ideal per convertir millor a Facebook Ads? Abans d’endinsar-nos en això, creiem convenient familiaritzar-nos amb alguns conceptes!
Què és el CPA?
Les sigles CPA signifiquen cost per adquisició, és a dir, el que es paga quan s'aconsegueix l'objectiu final de la campanya, com podria ser la descàrrega d'un material gratuït, una venda, entre altres objectius. Es tracta d'un format indicat per qui ja tenen guanys d'ampli marge en els seus productes, ja que el valor dels anuncis poden ser grans, perquè l'anunciant rep quan es completa l'acció fixada al principi. El CPA ideal és aquell a què s'acosta al preu mitjà de venda dels productes o serveis que s'ofereixi. Com es calcula?
Com més baix sigui el CPA, millor!
Què és un lead?
Un lead és un usuari que ha lliurat les seves dades a una empresa i com a conseqüència, passa a ser un registre de la base de dades amb el qual l'organització pot interactuar. Però ull! Perquè passi això, és imprescindible que aquesta persona hagi acceptat la política de privacitat de la companyia.
Per generar leads per la teva empresa cal crear continguts interessants i de qualitat per al teu públic objectiu.
Com ha de ser el text de l'anunci?
Al llarg del temps s'han realitzat infinitat d'anuncis, alguns amb més text, altres amb menys, però en el que sí que estem d'acord és que aquells anuncis amb textos simplificats i amb la introducció d'algun emoji, el CPA és significativament superior. És a dir, un text al Facebook Ads amb un rendiment deficient pot costar fins a 2,4 vegades més per
lead
que la millor versió del mateix anunci. Consells per escriure un text funcional:
- És important tenir en compte que el text de l'anunci només té un efecte menor en el seu rendiment, ja que el que realment impacta i crida l'atenció són les imatges i els vídeos.
- Plantejar realitzar una prova A / B que inclogui tots els elements de la creativitat, això pot estalviar grans costos.
- Tingues en compte el tipus de producte o servei que s'està oferint, els textos llargs funcionaran millor per a aquells productes on l'usuari necessiti més informació.
- Cuida la teva redacció i gramàtica, un text amb faltes d'ortografia pot ser un gran error!
Esperem que aquests consells et serveixin per encertar el text que acompanyarà la teva imatge.