Noves estadístiques a Instagram, descobreix-les!
Instagram és la xarxa social de moda, la més utilitzada entre els joves i les marques. D’això no en tenim cap dubte!
Per això, a mesura que Instagram ha anat agafant rellevància entre els usuaris d'internet i s’ha anat convertint en una eina essencial per arribar als usuaris, la gent d’Instagram ha seguit introduint canvis i novetats. Per aquest motiu, a Perception et volem parlar de les noves estadístiques que podràs trobar a Instagram, sempre que tinguis un perfil d’empresa i coneixement dels termes bàsics per entendre-les millor.
Per un perfil d’empresa és primordial utilitzar i conèixer les estadístiques de la teva pàgina, publicacions i campanyes de publicitat i així conèixer quines publicacions agraden més i quines responen a les expectatives dels seguidors. Conèixer les estadístiques farà que milloris els teus resultats.
Les analítiques d'Instagram et permeten extreure informació sobre els teus seguidors i sobre les persones que interactuen amb el teu perfil d’empresa. A més a més, podràs veure quantes impressions han generat les teves publicacions, quantes persones diferents les han vist i de quina manera influeixen els hashtags i les ubicacions en la visibilitat de les fotos i els vídeos que has publicat.
Al principi, pot semblar complicat entendre les dades, però és molt important revisar-les periòdicament i interpretar-les correctament.
Termes bàsics per entendre les estadístiques d'Instagram
- Alcance o abast: nombre de comptes únics que han visitat la teva publicació. Per exemple, si un compte d'Instagram ha visitat dues vegades una publicació, es comptabilitza com una vegada.
- Impressions: número total de vegades que s’ha vist una publicació.
- Interaccions: qualsevol acció que realitza l’usuari a la publicació, “likes”, comentari, guardar la publicació, visitar el teu perfil o clicar a la teva pàgina web.
- Visites al perfil: número de vegades que un compte clica al teu nom d’usuari per visitar el teu perfil.
Com veure les estadístiques d'Instagram?
El més important, és que tinguis activat el perfil d’empresa, sinó no podràs tenir accés a les estadístiques. I ara?
- Vés al teu perfil
- Clica a la icona de les tres línies que trobaràs a la cantonada superior dreta i allà trobaràs la secció d’estadístiques. Ja hem arribat!
En aquesta secció, trobaràs les següents estadístiques:
- Activitat: podràs veure les interaccions, l’abast i les impressions dels últims 7 dies.
- Contingut: en aquesta pestanya s’indica el rendiment de les teves publicacions.
- Audiència: ofereix informació més detallada sobre els teus seguidors.
Però, aquestes estadístiques que et trobaràs són les generals del teu compte, si vols tenir dades més específiques, hauràs d’anar a la publicació en concret i clicar al botó “estadístiques” situat entre la imatge i el text de la publicació.
I això no és tot, encara tenim més estadístiques per analitzar! En aquest cas, les de les Stories d'Instagram. Per veure aquestes estadístiques, has d’anar al teu perfil i clicar a la icona del rellotge. Aquí, apareixerà totes les històries que has publicat, així com les publicacions arxivades. Només has de clicar a la publicació que més t’interessa per veure les estadístiques individualment.
Totes aquestes estadístiques et serviran per millorar les teves publicacions, arribar a més usuaris i fer visible la teva marca. Estàs preparat per començar a analitzar les estadístiques del teu perfil d’empresa d’Instagram?