Redisseny visual per a un web de teixits
Perception Technologies ha redissenyat el web de l’empresa tèxtil Juan Moragas. L’encàrrec que ens van fer tenia com a principal objectiu millorar-ne l’aspecte visual, ja que disposen d’un catàleg molt extens d’articles i necessitaven que els estampats, colors i textures de totes les seves teles es poguessin apreciar amb la màxima exactitud possible.
El web, que s’ha elaborat amb el gestor de continguts Brancam, està escrit en tres idiomes (català, castellà i anglès) i té tres apartats destacats: el mostrari de productes, un mapa amb tots els representants de la companyia a l’Estat espanyol i una secció de notícies.
Com hem comentat anteriorment, l’apartat més important amb diferència és el del catàleg online, que compta actualment amb uns 3.500 articles introduïts que es distribueixen entre les següents categories: bàsics, folres, Carnaval i Halloween, patchwork, festes i esdeveniments, Nadal, cotons i popelins, infantil, regional i medieval, complements i manualitats, i altres. Cada categoria té, a més, diferents subcategories. I per facilitar que l’usuari trobi el teixit que li interessa, s’hi ha instal·lat un cercador que permet trobar el producte que volem pel nom, l’àlies o la referència, o utilitzar els filtres de color, tipus d’estampat i si hi ha ofertes d’aquell producte en concret o no.
Textil Juan Moragas està situada a Badalona i va néixer el 1943 com a empresa especialitzada en folreria. Actualment es dedica a la fabricació, comercialització i distribució de tot tipus de teles.