La botiga online de “trapillo” Trap-art publica un blog
La botiga online de venda de “trapillo” Trap-art ha iniciat recentment un blog en què publica tutorials sobre com teixir diversos objectes amb aquest mètode de fer ganxet gegant amb tires de roba reciclada. La nostra agència de disseny web ha estat l’encarregada de desenvolupar aquest blog, com ja havia fet anteriorment amb el web de la botiga, que fa servir el mòdul e-commerce del gestor de continguts Brancam.
A través d’aquest web Trap-art ven els seus productes a tot el món, on destaca el Japó, en què el “trapillo” estampat de lycra agrada molt. El web també permet a Trap-art el control de l’estoc dels seus articles en temps real, amb la qual cosa tenen les existències absolutament actualitzades.
Pel que fa al blog, ha estat dissenyat amb el conegut sistema de gestió de continguts de codi obert WordPress, un dels programaris més indicats per fer un blog. Amb tot, l’equip de Perception Technologies no s’ha basat en cap plantilla pròpia de WordPress per fer el disseny del blog de Trap-art, sinó que n’ha fet una a mida perquè tingués les mateixes característiques visuals que el web de la botiga.
Actualment, el blog té cinc entrades, una sobre els millors blogs de manualitats, tres sobre bosses de mà i una altra sobre catifes realitzades amb aquest tipus de material que està tant de moda dins del món de les manualitats i el DIY, les sigles en anglès de do it yourself (‘fes-t’ho tu mateix’). La intenció de l’empresa Trap-art és continuar alimentant el blog amb tutorials que expliquin als seus seguidors com fer pas a pas aquest tipus de labors.