Descobreix si funciona el teu servei d'atenció al client
El bloc de l'empresa de comunicació VerticalResponse ens proposa un experiment interessant: imagina per un moment que ets una persona que vol contactar amb la teva empresa i que utilitza algun dels canals de contacte disponibles. Com creus que t'atendrien?
L'objectiu de l'experiment és posar-se a la pell dels teus clients quan desitgen contactar amb la teva empresa. Per fer-lo has d'utilitzar les diverses vies de contacte existents i observar com t'atenen. (Si la teva empresa és petita i hi ha risc que et reconeguin, sempre pots demanar a algú de confiança que ho faci per tu.)
Canal de comunicació | Fixa't en... |
---|---|
Telèfon |
|
|
|
Formulari de contacte del web |
|
Xat |
|
Totes les empreses podem millorar la nostra atenció al client. Quan existeixen deficiències en aquest servei, sovint la causa no és la desídia, sinó la descoordinació o la falta de perspectiva. Amb experiments com aquest, resulta més fàcil detectar els problemes i començar a solucionar-los.
Vist al bloc de VerticalResponse.